A-lagstränarnas nyårshälsning
Så här på årets sista dag levererar A-lagstränarna Dan Fransson och Esad Pendek en liten nyårshälsning via hemsidan.
”Vi önskar styrelse, funktionärer, medlemmar, supportrar, sponsorer, spelare och ledare i samtliga lag ett gott slut och ett gott nytt år.
Ni är alla fantastiska – och fortsätt med den utsökta maten på matcherna.
Tillsammans blir vi starkare 2013”.

